Een van onze facilitaire coördinatoren werkte op 3 verschillende locaties van Philips en voerde daar een aantal grote verbeteringen door. Lees meer.

Een van de facilitaire coördinatoren van Argentum was op 3 verschillende locaties onderdeel van verschillende teams. In ieder team had zij een andere verantwoordelijkheid; facilitaire coördinatie, receptie en schoonmaak en het uitvoeren en verbeteren van inspectierondes.

Verbeterpunten in kaart gebracht

Deze afwisseling bood onze collega de kans om de verschillende locaties en werkwijzen te ontdekken, de verschillen en leerpunten in kaart te brengen en verbeterpunten aan te dragen.

Een beter proces van communicatie en samenwerking

Een van de grootste verbeterpunten bleek de communicatie tussen het facilitaire team en hun leveranciers en het projectenteam.

Hiervoor is een beter proces van communicatie en samenwerking opgezet. Met een single point of contact voor beide kanten en gezamenlijke overleggen en planningen. Zo werd iedereen zich meer bewust van zijn of haar verantwoordelijkheden en invloed op de processen van het andere team.

De verbeterde transparantie en betrokkenheid zorgde ervoor dat de business en projectwerkzaamheden meer op elkaar aansloten. Resultaat: een prettiger manier van werken en duidelijkere informatie naar de interne klant!

"Interesse gewekt? We vertellen je graag meer over deze opdracht en onze gedachtegang rondom dergelijke projecten."

— Wessel van Soest, Transitiemanager